Feeds:
Objave
Komentari

Archive for 25 siječnja, 2009

Gledam već par dana plakate sa kojih me pozdravlja vremešni Ritchie Blackmore (ex. Deep Purple gitarist) i poziva da dođem u Lisinski na njegov koncert. Na prvu loptu, mislim, kako se radi o jednom od onih pozivanja na staru slavu a la Stranglers, Led Zeppelin, Bijelo Dugme,… Najčešće to izgleda tako da se ostarjeli rockeri krevelje na sceni pokušavajući pokazati kako je sve ostalo isto, a često (uz časne izuzetke) čak niti ne odsviraju stvari kak spada.

Zbog gornjeg razmišljanja, odmah sam u glavi prekrižio gore navedeni poziv na koncert u Lisinskom. Onda sam sasvim slučajno saznao kaj je to Blackmore’s Night. Dakle, radi se o glazbenoj kooperaciji (inače i životnog para) Ritchie Blackmore-a i kantautorice Candice Night. Teško je u muzici ukratko definirati neki stil, no evo moje definicije – radi se o folk-rock bandu koji često koristi motive iz renesanse (što se dade vidjeti i iz njihovih scenskih nastupa)!

I zapravo ovak malo kaj sam poslušao, ne zvuči ni neinteresantno (možda za moj ukus previše renesanse). Dapače, preporučam poslušati zanimljiv cover legendarne pjesme Joan BaezDiamonds and Rust

Eto, ovo je kratka priča o tome kako izgled vara 🙂

Read Full Post »